tiistai 6. syyskuuta 2011

Kurkistus meille

Tervetuloa, ovi on avoinna.. tai no ehkä raollaan :) 

Pidän vanhasta ja uudemmastakin. Omaa sisustustyyliäni en osaa kovin tarkasti rajata. Pidän asioiden sekoittamisesta. En tee asioita aina niinkuin lehdessä lukee vaan teen asiat niin kuin se hyvältä tuntuu.

Tässä kurkistuskuvia meiltä...
 Rappuset yläkertaan
 ...sormipaneelia...
ja puuhella <3
Minulla on jo vuosia ollut päässäni tietyt kriteerit, jotka kotimme tulisi täyttää. Nämä ovat niitä tunne-juttuja, joilla on minulle jotain hyvin suurta merkitystä. Kun mieheni tarkasteli piipun pellityksiä ja salaojia niin minä keskityin sitten muuhun...
...kuten ihastelemaan sormipaneelia, pönttöuunia, puuhellaa, leivinuunia, puisia rappusia ja lautalattiaa. Pihan jo elämää nähneet marjapensaat ja ulkovaraston harmaantuneet lautaseinät saivat minut hymyilemään. Ulkosaunan ihana tuoksu ja leveistä lankuista tehdyt lauteet sulattivat sydämeni. Nämä asiat saivat tämän paikan tuntumaan kodilta. Siltä paikalta, jossa voin kuljeskella villasukissa, kuunnella sateen ropinaa ja käpertyä rakkaani kainaloon nauttimaan elämästä ja odottamaan jännittyneenä pienen ihmisen alun ensimmäisiä hipaisuja (hei, äiti ja isi, mä olen täällä) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun viestistäsi kovasti!