torstai 8. joulukuuta 2011

Touhukas torstai

Mä olen täysillä aamuihminen.
Jos nukun myöhään, on mun päivä pilalla,
en vaan käynnisty koko päivänä.
Mutta tänään on ollu ihanan touhukas päivä
vaikka vasta puolta päivää mennään oon saanu jo vaikka
mitä aikaseks.

Aamulla kello herätti 6.30,
kun aamulla oli aikasin mentävä neuvolaan.
Sen jälkeen oonkin tehny vaikka mitä.

Tässä minun aamupäiväni aikaansaannoksia.



 Ompelin tuon punaraidallisen tyynyn kirpparilta 
ostamastani kauluspaidasta. Se on meidän joulutyyny:)
Mulla ei oo tapana vaihtaa jouluverhoja tai pöytäliinoja,
vaan laitan joulua enemmänkin muilla koristuksilla, kukilla ja kynttilöillä.
Mutta tuo paita oli sopivan hillityn punanen
että aattelin siitä tyynyn meille tehä.



Risusydän <3
Aika kiva siitä tuli, vaikka ite sanonkin.
Aamulenkillä koiran kanssa ollessa keräsin koivunoksia.
(koirakin otti suuhunsa toista metriä pitkän oksan
ja jolkotteli se suussa kotiin asti. Aatteli varmaan olla emännälle avuksi).
Kieputtelin oksat rautalangasta vääntämäni sydämen ympärille.



Tähtimobileen sain idean siskolta,
hän teki viime jouluna itelleen tämmösen.
Ja kun mun on nyt tullu noita tähtiä urakoitua niin tein
sitten meillekin joulumobilen.
Kuvat on vähäsen huonoja kun sain loisto ajatuksen
kuvata mobilen sen roikkuessa ikkunan edessä...
olipa muuten hyvä ajatus.

Touhukasta torstaita teillekin!
Tänään yritän päästä alkuun varasto löytö projektissa.

-Riikka-

2 kommenttia:

  1. Sinullahan on ollut touhukas torstai :) paljon olet saanut aikaiseksi! Kiva tuo sydän, täytyypi tänään jatkaa myös omia askarteluja :)

    Kivoja päivänjatkoja myös tänne!

    VastaaPoista
  2. Oi, miten ootki tehny kaikkea kivaa ja ihanaa :) Ja tuo koira-kommentti :D Emännän pikkuapulainen siellä :D

    VastaaPoista

Ilahdun viestistäsi kovasti!